
نوشته اصلی توسط
prinston
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام . تشکر از همه ی دوستان . خوندم کتاب رو و خوب بود ولی برای جوملا 1.5 بود . الان مشکلم با منو آبشاری هست . ماژولش رو گرفتم موقعیتش رو هم ست کردم مثل بقیه ماژولای دیگه ولی این یکی مثل اینکه فرق داره کار کردن باهاش . الان نمیدونم باید خودم برای زیرمنوها باکس درست کنم یا اینکه کد بنویسم با اینکه این ماژول خودش این قابلیت رو داره؟ اینم لینک ماژولش هست : *********باز هم از کمک همگی تشکر میکنم
علاقه مندی ها (Bookmarks)