افزونتون چی بوده؟نوشته اصلی توسط mohamadrad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کامپوننت ماژول یا پلاگین؟
معمولا مواردی که مختص جوملا هستند به صورت پیش فرض هستند

افزونتون چی بوده؟نوشته اصلی توسط mohamadrad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
کامپوننت ماژول یا پلاگین؟
معمولا مواردی که مختص جوملا هستند به صورت پیش فرض هستند
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)