سلام منظور از فارسی سازی راست به چپ کردن زیر منو ها بود rtl کردنش رو زحمت بکشید ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
انتخاب سریع یک انجمن
مشاهده قوانین انجمن
علاقه مندی ها (Bookmarks)