سلام دوستان
چطوري ميتونم اسلايد شو را از تمام صفحات به جز صفحه اصلي بردارم
در قسمت ماژولها نمي تونم اسم ماژول اسلايد شو را پيدا كنم؟؟؟؟؟///![]()

سلام دوستان
چطوري ميتونم اسلايد شو را از تمام صفحات به جز صفحه اصلي بردارم
در قسمت ماژولها نمي تونم اسم ماژول اسلايد شو را پيدا كنم؟؟؟؟؟///![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ممي بخشيد كه خصوصي پيغام مي دم
چطوري مي تونم اسلايد شو را فقط به صفحه اصلي اختصاص بدم و در صفحات ديگه نياد
چون در ماژولهاي قالب من ماژول اسلايد شو را ندارم
ممنون مي شم پاسخ بديد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
در [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] قسمتنوشته اصلی توسط design [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نکاتی در مورد اضافه کردن عکس و فایل javascript و غیره در قالب
را مطالعه کنید.
برای نمایش فقط در یک صفحه از
کد:if (http://url shoma == safheye index.php){ code marbote }
ویرایش توسط shmata : 02-18-2012 در ساعت 12:40 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
درود دوست عزیزنوشته اصلی توسط design [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ابتدا ورود شما را به جمع کاربران انجمن جوملا فارسی تبریک عرض مینمایم .
قالب شما چیست ؟
به مدیریت ماژول ها بروید و در پایین صفحه روبه روی گزینه نمایش همه را انتخاب کنید تا همه ماژول ها نمایش داده شود .
سپس ماژول اسلاید شو را پیدا و روش کلیک کنید و در پایین سفحه رو به روی گزینه انتساب ماژول می توانید مشخصی کنید که در چه صفحه هایی نمایش داده شود .
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)