سلام
ممي بخشيد كه خصوصي پيغام مي دم
چطوري مي تونم اسلايد شو را فقط به صفحه اصلي اختصاص بدم و در صفحات ديگه نياد
چون در ماژولهاي قالب من ماژول اسلايد شو را ندارم
ممنون مي شم پاسخ بديد

سلام
ممي بخشيد كه خصوصي پيغام مي دم
چطوري مي تونم اسلايد شو را فقط به صفحه اصلي اختصاص بدم و در صفحات ديگه نياد
چون در ماژولهاي قالب من ماژول اسلايد شو را ندارم
ممنون مي شم پاسخ بديد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)