سلام
ممي بخشيد كه خصوصي پيغام مي دم
چطوري مي تونم اسلايد شو را فقط به صفحه اصلي اختصاص بدم و در صفحات ديگه نياد
چون در ماژولهاي قالب من ماژول اسلايد شو را ندارم

ممنون مي شم پاسخ بديد