سطح دسترسی درست است.
من وقتی کامپوننت xmap را از توی مدیریت سایت حذف کردم این اتفاق افتاد.
اما الان تمام فایل های این کامپوننت هم از دیتابیس و هم از سایت حذف شده است.
مشکل از چیست؟
اگه بشه از طریق دیتابیس یک یوزر بسازیم که سطح دسترسی مدیر کل را داشته باشد مشکل حل می شود(البته آی دی آن 63 نباشد)
لطفا آموزشی بدهید.
با تشکر.





علاقه مندی ها (Bookmarks)