دوست عزیز
تکنیک فشرده سازی شما برام جالبتر از آموزش های خوبتون است
میشه تکنیک فشرده سازیتون رو در اینجا یا یک تاپیک مستقل یا پیام خصوصی بگین
من 7z رو دارم ولی اینکارو نمیکنه !
متشکرم

دوست عزیز
تکنیک فشرده سازی شما برام جالبتر از آموزش های خوبتون است
میشه تکنیک فشرده سازیتون رو در اینجا یا یک تاپیک مستقل یا پیام خصوصی بگین
من 7z رو دارم ولی اینکارو نمیکنه !
متشکرم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)