سلام... جوملا 2.5 چی هست؟؟؟ 1.7 که ما داریم چی هست؟؟؟

سلام... جوملا 2.5 چی هست؟؟؟ 1.7 که ما داریم چی هست؟؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
شماره هايي كه براي جوملا مياد در واقع نسخه ست
جوملا 1.7 يعني جوملا نسخه ي 1.7
و طبيعتاً هرچقدر نسخه بالاتر ميره بهتر خواهد شد.
فرضاً*ويندوز XP ،Vista يا سون و ...
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام... دوست عزیز، این را می دانم که شماره نسخه هست... منظورم این هست که مگر الان جوملا 1.7 آخربن نسخه نیست ؟؟؟ پس 2.5 چی هست ؟؟؟ خارجی ها طراحی کردند یا ایرانی ها ؟؟؟ 2.5 بهتره یا 1.7؟؟؟ متشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز
2.5 نسخه جدید جوملاست که تو راهه
و وقتی منتشر بشه 1.5 و 1.7 پرونده اشون بسته میشه
محصوصا 1.7 که شباهت بیشتری با 2.5 داره و مشتری کمتری نسبت به 1.5 عزیز
جوملا توسط جوملای جهانی داره ارائه میشه که نسخه فارسی اش توسط دوستان زحمتکش ایرانی ترجمه میشه و میتونید شما از این انجمن یا سایت های دیگری که تو کار پشتیبانی جوملا هستند دریافت کرده و نصب کنید
موفق باشید
ویرایش توسط poonoodi : 01-17-2012 در ساعت 09:32 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)