سلام
اگر دانش کافی داشته باشید میتونید با استفاده از تگهای ul , ol , div و صفتهای خاصی که میتونید برای هر کدام استفاده کنید یک منو ایجاد کنید و یا برای هر کدام از ماژولهای بالا قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام
اگر دانش کافی داشته باشید میتونید با استفاده از تگهای ul , ol , div و صفتهای خاصی که میتونید برای هر کدام استفاده کنید یک منو ایجاد کنید و یا برای هر کدام از ماژولهای بالا قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید.
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)