نقل قول نوشته اصلی توسط محمد محسنی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز سلام

در ادامه توضیحات دوست عزیز [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

آیا از نرم افرار های دیگری سرور مجازی هم استفاده میکردید؟


در ضمن نسخه سازگار ومپ 2.0i می باشد.

یا حق.
آره از Appserv استفاده می کردم. ولی کامل حذفش کردم.