مشکل 2 حل شد. خیلی ممنون.
ولی مشکل 1 هنوز پابرجاست.
چه کار کنیم؟
مشکل از این نیست که من در لوکال هاست هستم؟
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] عزیز ، میشه آدرس دقیق فایل مورد نظر را بفرمایید.
من در language/en-GB/en-GB.com_k2.ini انجام دادم ولی نشد.
همچنین در administrator/language/en-GB/en-GB.com_k2 و en-GB.com_k2.j16
با تشکر.





علاقه مندی ها (Bookmarks)