چه جالب سایت شما هم این مشکل رو داره !!!!! ضایع شدم !!
می خوام بنویسم
علی -----------------------------------------------حسن ------------------------------------------حسین
ولی فاصله ها درج نمیشه باید از خط تیره استفاده کرد نمی خوام اینجوری باشه من می خوام فاصله بذارم بین کلمات !!!!!





علاقه مندی ها (Bookmarks)