سلام دوستان


ببخشید ولی من شدیدا به راهنماییتون نیازمندم میشه یک نفر این لطف رو در حق بنده بکنه که بگه چیکار کنم که فاصله ها در کیوننا نشون داده بشه !


ممنونم از لطفتون