سلام تو پست قبل هيچي ولش
من يه كامپوننت نظرات نصب كردم انگليسي سر در نمي يارم كسي فارسي شو داره
ممنون

سلام تو پست قبل هيچي ولش
من يه كامپوننت نظرات نصب كردم انگليسي سر در نمي يارم كسي فارسي شو داره
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)