با سلام
با توجه به این که مشکل حل شد
آیا می توان را حل بهتری برای این که من از کدهای استاندارد استفاده کنم بدون اینکه تغیراتی در کد ها اعمال کنم مشکل حل شود
برای مثال تغیراتی در کد های css تمپلیت انجام بدهم که این مشکل به طور کلی حل شود
با تشکر

با سلام
با توجه به این که مشکل حل شد
آیا می توان را حل بهتری برای این که من از کدهای استاندارد استفاده کنم بدون اینکه تغیراتی در کد ها اعمال کنم مشکل حل شود
برای مثال تغیراتی در کد های css تمپلیت انجام بدهم که این مشکل به طور کلی حل شود
با تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)