سلام
الان چند روزه وارد محیط جوملا که میشم منوهای بالا که باید به شکل آبشاری باز بشن کار نمیکنند. منظورم منوهای extensions و component و ... هستش
اگر میتونید راهنمایی کنید
ممنون

سلام
الان چند روزه وارد محیط جوملا که میشم منوهای بالا که باید به شکل آبشاری باز بشن کار نمیکنند. منظورم منوهای extensions و component و ... هستش
اگر میتونید راهنمایی کنید
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)