نقل قول نوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دروود

دوست عزیز لایه FTP رو ست کنید

[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

شاد و سلامت در پناه ایزد
سلام
من طبق آموزش پيش رفتم و همه چي با موفقيت انجام شد
اما باز هم وقتي تنظيماتي انجام ميدم مي خوام ذخيره كنم،ذخيره ميكنه اما اخطار هم ميده :
اما اول اخطار و بعد تاييد ذخيره ي تغيرات:
  • JFTP::login: Unable to login
  • به نظر می رسد اعتبار کاربر خوب نیست ...

  • تنظیمات کلی با موفقیت ذخیره شد.
مشكل از چي ميتونه باشه
با تشكر