سلامنوشته اصلی توسط mersad [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من طبق آموزش پيش رفتم و همه چي با موفقيت انجام شد
اما باز هم وقتي تنظيماتي انجام ميدم مي خوام ذخيره كنم،ذخيره ميكنه اما اخطار هم ميده :
اما اول اخطار و بعد تاييد ذخيره ي تغيرات:
- JFTP::login: Unable to login
- به نظر می رسد اعتبار کاربر خوب نیست ...
مشكل از چي ميتونه باشه
- تنظیمات کلی با موفقیت ذخیره شد.
با تشكر






علاقه مندی ها (Bookmarks)