اوه!
شرمنده من اشتباه متوجه شدم
خوب ببین این درجه نشان دهنده این هست که مثلا محمد عضو تیم ترجمه هست یا مثلا آقای رادمهر عضو تیم آموزش هست
و اینکه کدامیک از اعضا از مدیران انجمن هستند و قابل اعتماد برای کاربران که مثلا کاربر بخواد یوزر و پسوردش رو به اونها بده برای بررسی و درست کردن
قوانین خاصی هم داره این کارها
اولیش این هست که تیم فراخوان بزاره بعد اون شخص دوره Auditing رو با موفقیت پشت سر بزاره بعد به عضویت تیم در میاد
در حال حاضر دوره ما داره به پایان میرسه و تازه پذیرش کرده بودیم
پذیرش عضو جدید هم تا اطلاع ثانوی معلق هست




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)