با سلام. من هم این سوال را دارم.
اول چطور سایت را upload می کنیم؟
سوال خود من این است که با درست کردن منوها آیا احتاجی به ماژول ها نیست؟ پیش فرض خود جوملای 2.5 ماژول هایی را به منوها نصبت داده که من نمی دونم تغییر بدهم یا نه؟ سوم اینکه قالب های پیش فرض جوملا اون چیزی که من می خوام را جواب نمی دهند؟ مثلا منوهای اصلی من رو همزمان نشون نمی ده! یعنی همه را نشان نمی ده باید ویژه کنم بعد همون آیکونی که ویژه کردم را نشان می ده!!!!!!!!!!11





علاقه مندی ها (Bookmarks)