با سلام
لطفا به من بگید که چرا منوهایی که تعریف کردم و به هر کدام ماژول تعریف کردم در قالب دیده نمی شود.ماژول هایی که تعریف کردم از این قرار است:
موی اصلی: position-12
منوی کاربری: atomic-sidebar
منوی پایین: footer

با سلام
لطفا به من بگید که چرا منوهایی که تعریف کردم و به هر کدام ماژول تعریف کردم در قالب دیده نمی شود.ماژول هایی که تعریف کردم از این قرار است:
موی اصلی: position-12
منوی کاربری: atomic-sidebar
منوی پایین: footer
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)