با سلام
لطفا به من بگید که چرا منوهایی که تعریف کردم و به هر کدام ماژول تعریف کردم در قالب دیده نمی شود.ماژول هایی که تعریف کردم از این قرار است:
موی اصلی: position-12
منوی کاربری: atomic-sidebar
منوی پایین: footer

با سلام
لطفا به من بگید که چرا منوهایی که تعریف کردم و به هر کدام ماژول تعریف کردم در قالب دیده نمی شود.ماژول هایی که تعریف کردم از این قرار است:
موی اصلی: position-12
منوی کاربری: atomic-sidebar
منوی پایین: footer
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
هر قالبي موقعيت خودش رو داره و ماژول هايي كه اختصاص مي ديد بايددر موقعيت هاي قالبتون باشه.
جوملا 1.7 به بعد اين امكان رو داره كه اگر قالبي غير فعال هم باشه موقعيت هاش رو نشون بده. اين ويژگي براي ايجاد سايت هاي دمو خيلي مناسبه. الان چيزي كه شما انتخاب كرديد براي قالب پيش فرض شده ي شمانيست. يعني اين موقعيت غير فعاله.
وقتي در مديريت ماژولها ماژولي رواضافه مي كنيد و ماژول رو بخواييد به موقعيتي اختصاص بديد با چنين صحنه اي مواجه مي شيد:
در منويي كه الان باز هست شما بايد قالب خودتون رو انتخاب كنيد و موقعيت هاش رو ببينيد
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)