نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من میخواستم تو سایتم ازش استفاده کنم ، با توجه به صحبت های شما منصرف شدم
مرسی از راهنماییتون
دوباره روز از نو روزی از نو ، بازم میگردم دنبال ماژول یا کامپوننت![]()





علاقه مندی ها (Bookmarks)