سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

موضوع: سوال درباره اسلاید شو که روی قالب بوده

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    41
    تشکر
    33
    تشکر شده 6 بار در 6 ارسال

    Question سوال درباره اسلاید شو که روی قالب بوده

    سلام دوستان جوملایی من

    یه قالب نصب کردم که رو خودش اسلاید شو داره

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    میخوام ببینم عکسای اسلاید شو این قالب رو کجا باید فعال کنم، تو مدیریت ماژول و جزئیاته خود قالب که چیزی پیدا نکردم !!!

    با تشکر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    145
    تشکر
    19
    تشکر شده 74 بار در 61 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara66 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام دوستان جوملایی من

    یه قالب نصب کردم که رو خودش اسلاید شو داره

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    میخوام ببینم عکسای اسلاید شو این قالب رو کجا باید فعال کنم، تو مدیریت ماژول و جزئیاته خود قالب که چیزی پیدا نکردم !!!

    با تشکر


    دوست عزیز
    اسلاید شویی در سایتتون ندیدم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    41
    تشکر
    33
    تشکر شده 6 بار در 6 ارسال
    سلام، قالبش مشکل زیاد داشت، کامل تغییرش دادم، اون قبلیه قالب یه جا رو برای اسلاید شو گذاشته بود ولی مشخص نبود از کجا میتونم عکسا رو بذارم توش، ممنون در هر صورت ازتون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    لامـــــرد ( استان فارس)
    نوشته ها
    1,486
    تشکر
    258
    تشکر شده 842 بار در 553 ارسال
    سلام
    اسلاید شوی رو که نصب کردید در موقعیت promo فعال کنید
    درضمن اسلایدشویی در حال حاضر بر روی سایت شما فعال نیست!
    کد HTML قرار دادید در موقعیتی که ذکر کردم
    کاری که باید انجام بدید!
    1-نصب یک اسلایدشو
    2-فعال سازی در موقعیتی که ذکر کردم!
    3- عدم انتشار ماژول قبلی که با خاصیت html در سایت فعال کرده بودید
    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. کاربر مقابل از P30Yaran عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  7. #5

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    41
    تشکر
    33
    تشکر شده 6 بار در 6 ارسال
    تشکر فراااوااااان

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #6

    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    محل سکونت
    لامـــــرد ( استان فارس)
    نوشته ها
    1,486
    تشکر
    258
    تشکر شده 842 بار در 553 ارسال
    لطفا برای تشکر پست جدید ارسال نکنید ! همون دکمه تشکر کافیه
    خوشحالم که مشکلتون حل شده
    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. قالب با موقعیت اسلاید شو
    توسط reza_pa48 در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 03-08-2012, 07:28 AM
  2. اسلاید شو در قالب inspration
    توسط tahereh در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.7 فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 02-23-2012, 07:30 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12-14-2010, 03:40 PM
  4. سوال در مورد عدم نمایش اسلاید شو در مروگر opera
    توسط mohammadkiani در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 10-01-2010, 08:13 AM
  5. آیا بعضی از امکاناتی که در مامبو 4.5.1 بوده در 4.6.1 حذف شده؟
    توسط webdesigner در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-25-2006, 07:25 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •