-
دوست عزیز سلام
به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] خوش آمدید
مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
یا حق.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
03-11-2012 09:08 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام
مطالعه کردم و لایه ftp رو تنظیم کردم ولی تو کنترل پنل هاست هرچی پرمیشن رو تغییر میدم باز هم همون پرمیشن قبلی هست. درضمن 2تا پوشه temp داره و پوشه logنداره بلکه به صورت فایل هست!!!!!!!!!!!!!!
حالا چیکار کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از sohrabseresht عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
علاقه مندی ها (Bookmarks)