سلام من از نسخه 2.5 استفاده می کنم که در موقع تنظیمات دیتابیس این پیغام را می دهد "قادر به اتصال به دیتابیس نیست. تعداد اتصالات بازگشت: 2" لطفا راهنمایی کنید
![]()

سلام من از نسخه 2.5 استفاده می کنم که در موقع تنظیمات دیتابیس این پیغام را می دهد "قادر به اتصال به دیتابیس نیست. تعداد اتصالات بازگشت: 2" لطفا راهنمایی کنید
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)