17) ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ ها و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین می باشد.
من هم مشکلم با این قانونه پرسیدم چرا ؟
من فکر میکنم این یک دید انحصاری هست که باعث به وجود اومدن این قانون شده یعنی یا اینجا جواب میگیرید یا در صورت نبودن جواب حق استفاده از منابع دنیای بیرون رو نداری یه حالت دیکتاتوری.
-----------------------------------------------------
من صحبت شما رو نقض نکردم عرض کردم برای بنده و سایر دوستان که در چند سایت پیاده سازی کردیم این مشکلات به وجود اومده اما خوب شما میگید برای بنده اینطور نشده من هم میگم درست اما شما صحبتتون بعد از نقض صحبت من میکنید به طور غیر مستقیم میگید دروغ میگم.گذشته از این یک تایپیک رو که من جواب بیهوده با بیربط و از روی بالا بردن تعدا پست ها زدم نشون بدید که درواقع همون اسپم هست.
زماني كه شما پستي رو ارسال مي كنيد به معناي پذيرفتن قوانين هستش.
اگر در این تایپیک پاسخ متقاعد کننده مخصوصا" برای قانون بند 17 دریافت نکنم حالا از شما یا سایر ناظران و مدیران قول میدم دیگه فعالیت نکنم شما هم از دست من راحت بشید.




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)