-
17) ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ ها و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین می باشد.
من هم مشکلم با این قانونه پرسیدم چرا ؟
من فکر میکنم این یک دید انحصاری هست که باعث به وجود اومدن این قانون شده یعنی یا اینجا جواب میگیرید یا در صورت نبودن جواب حق استفاده از منابع دنیای بیرون رو نداری یه حالت دیکتاتوری.
-----------------------------------------------------
من صحبت شما رو نقض نکردم عرض کردم برای بنده و سایر دوستان که در چند سایت پیاده سازی کردیم این مشکلات به وجود اومده اما خوب شما میگید برای بنده اینطور نشده من هم میگم درست اما شما صحبتتون بعد از نقض صحبت من میکنید به طور غیر مستقیم میگید دروغ میگم.گذشته از این یک تایپیک رو که من جواب بیهوده با بیربط و از روی بالا بردن تعدا پست ها زدم نشون بدید که درواقع همون اسپم هست.
زماني كه شما پستي رو ارسال مي كنيد به معناي پذيرفتن قوانين هستش.
اگر در این تایپیک پاسخ متقاعد کننده مخصوصا" برای قانون بند 17 دریافت نکنم حالا از شما یا سایر ناظران و مدیران قول میدم دیگه فعالیت نکنم شما هم از دست من راحت بشید.
ویرایش توسط payam.hayati : 03-30-2012 در ساعت 10:50 AM
دلیل: کامل کردن مطلب
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
03-30-2012 10:39 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
خير دوست عزيز
به اين داغي كه شما مي فرماييد نيست.
من در اون پست چند بار گفتم كه ارتقا به جوملا 1.7 مستلزم سرعت بالا و پنگ مطلوب هستش. اينها هم در شرايطي هستش كه سرور شما درست و حسابي باشه. حالا اگه يك نفر نتونه دليل بر خراب بودن افزونه ست؟ كافيه يك نفر بتونه ازاين افزونه استفاده كنه و مشكلي نداشته باشه. اين به معناي درست كار كردن افزونه هست. اگر سايرين نتونستن حتماً شرايطش رو نداشتن و سرور و اينترنت دست به دست هم دادند براي اينكه اين كار نشه!
مي تونستيد بنويسيد كه براي من مشكل داشته و كلي نمي گفتيد كه اين افزونه مشكل داره. هر چند توي باگ تراكر گزارش داديم كه مشكلاتي داره ولي كار مي كنه و من تست 100 درصدي ازش گرفتم.(نمونه ش هم كه گفتم)
سعي كنيد با اعتماد كامل به حرف هاتون صحبت نكنيد. اينكه بگيد فرضاً جي آپگريد خرابه و يكي مثل من بياد بگه كه تست كردم فقط اطلاعات شما رو زير سؤال مي بره!
در مورد بند 17 علتش اينه كه ما زحمت كشيديم با استفاده از كاربرانمون يك انجمن ايجاد كرديم براي رفع اشكال كاربران. اينكه آدرس انجمن خودتون رو بديد براي رفع اشكال چه معني اي مي تونه داشته باشه؟ يعني شما نمي تونيد همون پستي رو كه در انجمن خودتون زديد رو همين جا بنويسيد؟ ما تلاشمون بر اينه كه اين ريدايركت ها كم بشه و كاربر جوابش رو همين جا بگيره.
البته هر جايي قوانين خودش رو داره و مي تونستم جواب شما رو با اين جمله بدم كه :قوانين هر سايتي به خودش ارتباط داره و كاربران موظف به رعايت اون هستند. ولي براتون توضيح دادم كه علت چيه
ما فقط يك چيز از كاربرانمون ميخواييم. رعايت قوانين. همين
پيروز و سربلند باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
در مورد بند 17 علتش اينه كه ما زحمت كشيديم با استفاده از كاربرانمون يك انجمن ايجاد كرديم براي رفع اشكال كاربران. اينكه آدرس انجمن خودتون رو بديد براي رفع اشكال چه معني اي مي تونه داشته باشه؟
يعني شما نمي تونيد همون پستي رو كه در انجمن خودتون زديد رو همين جا بنويسيد؟ ما تلاشمون بر اينه كه اين ريدايركت ها كم بشه و كاربر جوابش رو همين جا بگيره.
بله من میتونم همونو کپی پیست کنم و همینطور سایر منابع موجود در دیگر سایت ها.دقیقا" انحصار طلبی هست.
البته هر جايي قوانين خودش رو داره و مي تونستم جواب شما رو با اين جمله بدم كه :قوانين هر سايتي به خودش ارتباط داره و كاربران موظف به رعايت اون هستند. ولي براتون توضيح دادم كه علت چيه
ممنون به خاطر توضیحات
ما فقط يك چيز از كاربرانمون ميخواييم. رعايت قوانين. همين
بله اما همیشه قوانین درست نیستند حالا این هم بزارید پای نظر من.متاسفانه یا خوشبختانه من نمیتونم با این قوانین کنار بیام،باز هم تشکر و ممنون که بنده رو تحمل کردید آرزوی موفقیت و بدرود.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
كلاً هيچ قانوني كامل نيست
قانوني رو كه خدا هم ميذاره مخالف داره چه برسه به قانون يك فضاي مجازي مثل اينجا!!
به هر حال در هر كجا كه هستيد موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)