سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: انتقاد به قوانین و برخی ناظران

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    111
    تشکر
    5
    تشکر شده 30 بار در 26 ارسال
    17) ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ ها و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین می باشد.
    من هم مشکلم با این قانونه پرسیدم چرا ؟
    من فکر میکنم این یک دید انحصاری هست که باعث به وجود اومدن این قانون شده یعنی یا اینجا جواب میگیرید یا در صورت نبودن جواب حق استفاده از منابع دنیای بیرون رو نداری یه حالت دیکتاتوری.
    -----------------------------------------------------
    من صحبت شما رو نقض نکردم عرض کردم برای بنده و سایر دوستان که در چند سایت پیاده سازی کردیم این مشکلات به وجود اومده اما خوب شما میگید برای بنده اینطور نشده من هم میگم درست اما شما صحبتتون بعد از نقض صحبت من میکنید به طور غیر مستقیم میگید دروغ میگم.گذشته از این یک تایپیک رو که من جواب بیهوده با بیربط و از روی بالا بردن تعدا پست ها زدم نشون بدید که درواقع همون اسپم هست.
    زماني كه شما پستي رو ارسال مي كنيد به معناي پذيرفتن قوانين هستش.
    اگر در این تایپیک پاسخ متقاعد کننده مخصوصا" برای قانون بند 17 دریافت نکنم
    حالا از شما یا سایر ناظران و مدیران قول میدم دیگه فعالیت نکنم شما هم از دست من راحت بشید.



    ویرایش توسط payam.hayati : 03-30-2012 در ساعت 10:50 AM دلیل: کامل کردن مطلب

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    خير دوست عزيز
    به اين داغي كه شما مي فرماييد نيست.

    من در اون پست چند بار گفتم كه ارتقا به جوملا 1.7 مستلزم سرعت بالا و پنگ مطلوب هستش. اينها هم در شرايطي هستش كه سرور شما درست و حسابي باشه. حالا اگه يك نفر نتونه دليل بر خراب بودن افزونه ست؟ كافيه يك نفر بتونه ازاين افزونه استفاده كنه و مشكلي نداشته باشه. اين به معناي درست كار كردن افزونه هست. اگر سايرين نتونستن حتماً شرايطش رو نداشتن و سرور و اينترنت دست به دست هم دادند براي اينكه اين كار نشه!
    مي تونستيد بنويسيد كه براي من مشكل داشته و كلي نمي گفتيد كه اين افزونه مشكل داره. هر چند توي باگ تراكر گزارش داديم كه مشكلاتي داره ولي كار مي كنه و من تست 100 درصدي ازش گرفتم.(نمونه ش هم كه گفتم)

    سعي كنيد با اعتماد كامل به حرف هاتون صحبت نكنيد. اينكه بگيد فرضاً جي آپگريد خرابه و يكي مثل من بياد بگه كه تست كردم فقط اطلاعات شما رو زير سؤال مي بره!

    در مورد بند 17 علتش اينه كه ما زحمت كشيديم با استفاده از كاربرانمون يك انجمن ايجاد كرديم براي رفع اشكال كاربران. اينكه آدرس انجمن خودتون رو بديد براي رفع اشكال چه معني اي مي تونه داشته باشه؟ يعني شما نمي تونيد همون پستي رو كه در انجمن خودتون زديد رو همين جا بنويسيد؟ ما تلاشمون بر اينه كه اين ريدايركت ها كم بشه و كاربر جوابش رو همين جا بگيره.

    البته هر جايي قوانين خودش رو داره و مي تونستم جواب شما رو با اين جمله بدم كه :قوانين هر سايتي به خودش ارتباط داره و كاربران موظف به رعايت اون هستند. ولي براتون توضيح دادم كه علت چيه

    ما فقط يك چيز از كاربرانمون ميخواييم. رعايت قوانين. همين

    پيروز و سربلند باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته ها
    111
    تشکر
    5
    تشکر شده 30 بار در 26 ارسال
    در مورد بند 17 علتش اينه كه ما زحمت كشيديم با استفاده از كاربرانمون يك انجمن ايجاد كرديم براي رفع اشكال كاربران. اينكه آدرس انجمن خودتون رو بديد براي رفع اشكال چه معني اي مي تونه داشته باشه؟
    يعني شما نمي تونيد همون پستي رو كه در انجمن خودتون زديد رو همين جا بنويسيد؟ ما تلاشمون بر اينه كه اين ريدايركت ها كم بشه و كاربر جوابش رو همين جا بگيره.
    بله من میتونم همونو کپی پیست کنم و همینطور سایر منابع موجود در دیگر سایت ها.دقیقا" انحصار طلبی هست.
    البته هر جايي قوانين خودش رو داره و مي تونستم جواب شما رو با اين جمله بدم كه :قوانين هر سايتي به خودش ارتباط داره و كاربران موظف به رعايت اون هستند. ولي براتون توضيح دادم كه علت چيه
    ممنون به خاطر توضیحات
    ما فقط يك چيز از كاربرانمون ميخواييم. رعايت قوانين. همين
    بله اما همیشه قوانین درست نیستند حالا این هم بزارید پای نظر من.متاسفانه یا خوشبختانه من نمیتونم با این قوانین کنار بیام،باز هم تشکر و ممنون که بنده رو تحمل کردید آرزوی موفقیت و بدرود.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    كلاً هيچ قانوني كامل نيست

    قانوني رو كه خدا هم ميذاره مخالف داره چه برسه به قانون يك فضاي مجازي مثل اينجا!!

    به هر حال در هر كجا كه هستيد موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. انتقاد (سوال) راجع به جوملا 1.6 ; خودکشی یا احیاء ؟!
    توسط saeedk2 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-24-2010, 04:47 PM
  2. یک انتقاد کوچولو نسبت به قالب
    توسط dj_ahmad در انجمن نظرات و پيشنهادات
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: 11-16-2009, 01:20 PM
  3. عدم نمایش برخی آیتمها به کاربر Manager
    توسط hmn566 در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-12-2008, 08:59 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •