غير ازاين ماژول ديگه اي نيست
تنها راهش استفاده از خبرخوانه
البته اگر مقدار كمي برنامه نويسي بلد باشيد مي تويد براي 1.7 آداپته كنيد
موفق باشيد

غير ازاين ماژول ديگه اي نيست
تنها راهش استفاده از خبرخوانه
البته اگر مقدار كمي برنامه نويسي بلد باشيد مي تويد براي 1.7 آداپته كنيد
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)