شما هم اگر عمده پست ها رو جستجو کرده باشید در این مورد به این نتیجه باید میرسیدید که
برای نصب جوملا از چنل های لینوکسی استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید !
قطعاً این اولین مشکل شما نخواهد بود
شاد و سلامت در پناه ایزد

شما هم اگر عمده پست ها رو جستجو کرده باشید در این مورد به این نتیجه باید میرسیدید که
برای نصب جوملا از چنل های لینوکسی استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید !
قطعاً این اولین مشکل شما نخواهد بود
شاد و سلامت در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)