سلام.چطورمیتونم به اعضا این امکان رو بدم که کارتهای تبریک بسازند که در سایت به نمایش در بیاد.در واقع من میخوام صفحه ای دقیقا مشابه صفحه ارسال کارت تبریک سایت e-tabrik.com ایجاد کنم.که بعد از تایید مدیر در سایت به نمایش در میایند.لطفا راهنمایی کنید.

سلام.چطورمیتونم به اعضا این امکان رو بدم که کارتهای تبریک بسازند که در سایت به نمایش در بیاد.در واقع من میخوام صفحه ای دقیقا مشابه صفحه ارسال کارت تبریک سایت e-tabrik.com ایجاد کنم.که بعد از تایید مدیر در سایت به نمایش در میایند.لطفا راهنمایی کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)