سلام..
ورودتون رو به انجمن تبریک میگم
این به خاطر این هست که کد دهی صفحات انگیلیسیه .. شما یک باره دیگه آموزش ساخت قالب رو مطالعه کنین
باید این تگ رو در بین head در index.php قالب خودتون بزارین :
پیروز باشید !<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />






علاقه مندی ها (Bookmarks)