سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: منوی مدیریت

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    36
    تشکر
    6
    تشکر شده 71 بار در 19 ارسال

    Question منوی مدیریت

    سلام
    دوستان کامپوننتی نصب کردم به دلیلی حذفش کردم . دوباره که خواستم نصبش کنم پیغام زیر رو داد.

    • آیتم منو دیگری با این نام مستعار وجود دارد
    • ایراد در ساخت منوی مدیریت

    البته کامپوننت نصب شده اما در منوی مدیریت مشاهده نمیشه تا پیکر بندی بشه . این منوی دیگر که پیغام داده شده تو کجا باید بررسی بشه تا کامل حذف بشه .
    ممنون

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    بیرجند
    نوشته ها
    1,263
    تشکر
    535
    تشکر شده 490 بار در 360 ارسال
    سلام

    آيتم منوها در مديريت منو ساخته ميشوند و مازولي هم در مازول ها برايش ايجاد ميشود
    معمولا هنگام حذف منو خودش پيام ميده كه مازول مربوطه هم حذف شود
    ولي شما در مديريت مازول ها هم چك كنيد كه مازول مربوطه حذف شده باشد
    ضمنا يك تعمير كلي هم بزنيد

    موفق باشيد
    ویرایش توسط poonoodi : 04-16-2012 در ساعت 05:13 AM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از poonoodi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    36
    تشکر
    6
    تشکر شده 71 بار در 19 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط poonoodi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام

    آيتم منوها در مديريت منو ساخته ميشوند و مازولي هم در مازول ها برايش ايجاد ميشود
    معمولا هنگام حذف منو خودش پيام ميده كه مازول مربوطه هم حذف شود
    ولي شما در مديريت مازول ها هم چك كنيد كه مازول مربوطه حذف شده باشد
    ضمنا يك تعمير كلي هم بزنيد

    موفق باشيد
    همه کارها انجام شد . کل کامپوننت همراه ماژول مربوطش حذف شد . از داخل ftp هم بررسی کردم حذف شده بود . اما بازم دوباره نصب میشه همین پیغام رو میده و در قسمت مدیریت کامپوننت قابل دسترسی و مشاهده برای پیکر بندی نیست .
    help me

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #4

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    سلام

    حذف بصورت كامل نبوده

    به مديريت منو ها بريد و منوهايي كه در زباله دان هستش رو پاك كنيد.(از قسمت فيلتر زباله دان رو انتخاب كنيد)

    در مديريت ماژول ها هم به همين شكل عمل كنيد

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    نوشته ها
    8
    تشکر
    1
    تشکر شده 3 بار در 3 ارسال
    دوست عزیز این مشکل به علت پاک نشدن اطلاعات افزونه از دیتابیستون هست
    برای حل این مشکل به دیتابیستون برید و در بخش Menu ( دقت کنید فقط در همین بخش ) جداولی رو که به اسم کامپوننتتون هست پاک کنید مشکلتون حل میشه.دقت کنید که کل دیتابیس رو به اشتباه پاک نکنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. کاربر مقابل از pckavir عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. ناپدید شدن منوی بخش مدیریت هنگام ساخت یک منوی کاربری
    توسط ali712k در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 10-14-2008, 07:33 AM
  2. اضافش شدن منوی syndicate در منوی مدیریت سایت 4.6.5
    توسط zomorod در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: 09-29-2008, 04:27 AM
  3. منوی کشویی عین منوی صفحه مدیریت مامبو می خواهم .
    توسط sepehr181 در انجمن بخش کاربری مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-06-2007, 08:50 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •