سلام ؛ من از IE8 استفاده مي كنم ؛ هنوز نتونستم بفهمم مشكل فوكاگالري با IE چيه ؟ چون تو فايرفاكس خوب كار ميكنه ولي با IE نه !!!
نمونه سايت : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
ممنون ميشم دوستاني كه تجربه اي دارند كمك كنند ...





علاقه مندی ها (Bookmarks)