توی انجمن برای 2.5 نیستشنوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اینکه پارسی نیست
من الان نصبش کردم اما اصلا نمیفهمم چی به چیه
خواهشا نسخه پارسی رو بزاردی بدونیم تنظیماتش و کلا کار کردن باش چجوریه





علاقه مندی ها (Bookmarks)