نقل قول نوشته اصلی توسط safajuy [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام

مي تونيد از [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]استفاده كنيد.

توي انجمن جستجويي داشته باشيد مي تونيد پيدا كنيد

موفق باشيد
توی انجمن برای 2.5 نیستش
اینکه پارسی نیست
من الان نصبش کردم اما اصلا نمیفهمم چی به چیه
خواهشا نسخه پارسی رو بزاردی بدونیم تنظیماتش و کلا کار کردن باش چجوریه