-
سلام
دوستانی که تجربه دارن میتونن من رو راهنمایی کنن که چیکار کنم بهتره؟
توي اون پست پاسخ شما رو دادم. شما مي تونيد جووملا رو دانلود كنيد و از امكانات رايگان و تجاريش استفاده كنيد. جوملا يك cms امن هست كه سايت هايي مثل kerman.ir يا iran.ir با اون ساخته شدند.
مي تونيد از جوملا استفاده كنيدو هر افزونه ايو كه خواستيد رو بخريد. گرون ترين افزونه ي جوملا 500هزار تومن هستش كه باهاش شبكه ي اجتماعي درست ميكنند!!
در حالي كه سيستمي كه شما مي گيد 2 مليون هست فقط امكانات پايه داره. البته اون شركت هم زحمت كشيده و cms طراحي كرده ولي تا رايگان هست تجاري چرا؟
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از safajuy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
05-10-2012 02:38 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)