-

نوشته اصلی توسط
bigane_86
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من برای یک شرکتی کار میکنم و این شرکت میخواد یه cms در حدود 2 میلیون بخره.(تصور کنید که چه امکاناتی لازم داره) تو تاپیک جوملا 2.5 دوستان بهم پیشنهاد دادن که به جای این همه هزینه خودم از طریق جوملا این سایت رو تهیه کنم.اون تاپیک چون بی ربط بود بسته شد و نتونستم بیشتر سوالی بپرسم
راستش من اولین تجربه ی کاریمه و بیشتر تخصص تو شبکه دارم تا وبسایت. فقط یه دوره ی asp.net رفتم و تسلط تو html دارم که فکر نمیکنم به درد همچین وبسایتی بخوره. و چون بخش ثبت نام انلاین و پرداخت هزینه داره به خاطر مباحث امنیتی اش میترسم
دوستانی که تجربه دارن میتونن من رو راهنمایی کنن که چیکار کنم بهتره؟
من دوس دارم تو این شرکت بمونم که بعد از یه مدت وارد بخش شبکه بشم وگر نه اصلا این کار رو قبول نمیکردم
البته چون اولین جایی هست که استخدام شدم زیاد حق انتخاب نداشتم.گرچه بدم نمیاد یه چیز جدید یاد بگیرم
میشه 1 نفر راهنماییم کنه؟
جوملا کاربری بسیار آسونی داره و به این ترتیب برای شما گزینه خیلی خوبیه، امکان ثبت نام آنلاین در جوملا طراحی شده و پرداخت هزینه هم از طریق درگاه های بانکی انجام میشه و نیازی به نگرانی درباره مباحث امنیتی نیست. تسلط در html هم در جوملا به کارتون میاد و امتیاز محسوب میشه. کلا جوملا براتون خیلی ارزون تموم میشه و میتونه این کم خرج بودن به محبوبیت شما در شرکت منجر بشه.
منتها این نکته رو هم در نظر داشته باشید که جوملا برنامه ای متن باز است و از طرف منبعی پشتیبانی نمیشه و در واقع در موارد بحرانی پشتوانه ای جز انجمن ها و دوستان همکار ندارید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از Nesyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
05-10-2012 03:20 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
دروود
منتها این نکته رو هم در نظر داشته باشید که جوملا برنامه ای متن باز است و از طرف منبعی پشتیبانی نمیشه و در واقع در موارد بحرانی پشتوانه ای جز انجمن ها و دوستان همکار ندارید.
دوست عزیز کار این انجمن پشتیبانی هست ؟ چطور شما میگید منبعی نیست ؟! خودتون حرف خودتون رو نقض میکنید ؟
شما اگر مسیر اموزش رو درست طی کنید در مواقع بحرانی هم میتونید از پس کار بر بیایید
در انجمن ما ماهیگیری یاد میدهیم نه خوردن ماهی ! که البته خیلی از دوستان با این مورد مشکل دارند !!!
این انجمن طبق یک برنامه مدون کاملاً 24 ساعته هست و شما در هر ساعت از شبانه روز در کمتر از چند دقیقه مشکل رو بیان کنید به پاسخ میرسید
ضمن این که هم در این جا هم غیر از اینجا دوستانی رو هم میتونید داشته باشید تا کمک کنند شما رو در لحظات سخت
در پناه ایزد
ویرایش توسط mersad : 05-10-2012 در ساعت 04:37 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
2 کاربر زیر از mersad عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.
-

نوشته اصلی توسط
mersad
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دروود
دوست عزیز کار این انجمن پشتیبانی هست ؟ چطور شما میگید منبعی نیست ؟! خودتون حرف خودتون رو نقض میکنید ؟
شما اگر مسیر اموزش رو درست طی کنید در مواقع بحرانی هم میتونید از پس کار بر بیایید
در انجمن ما ماهیگیری یاد میدهیم نه خوردن ماهی ! که البته خیلی از دوستان با این مورد مشکل دارند !!!
این انجمن طبق یک برنامه مدون کاملاً 24 ساعته هست و شما در هر ساعت از شبانه روز در کمتر از چند دقیقه مشکل رو بیان کنید به پاسخ میرسید
ضمن این که هم در این جا هم غیر از اینجا دوستانی رو هم میتونید داشته باشید تا کمک کنند شما رو در لحظات سخت
در پناه ایزد
دوست عزیز، منظور از منبع، پشتیبانی شرکت سازنده بود. شما وقتی یک cms پولی خریداری می کنید، شرکت سازنده به شما خدمات و پشتیبانی میده. اونها نسخه ی خریداری شده شما رو برای برخی خواسته های شما به روز می کنند و اگر به ایرادی برخورد کنید، اون رو برای شما رفع می کنند. الان اگر جوملا دارای ایرادی در هسته خود باشه، شما باید تا ارائه نسخه جدید و رفع مشکل صبر کنید. بنده هم ذکر کرده ام که منبعی جز انجمن و کمک دوستان ندارید. نه اینکه ابدا منبعی نباشه!
با اینحال ازتون پوزش می خوام که نوشته رسا نبوده و سوءتفاهم ایجاد کرده.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از Nesyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
شما وقتی یک cms پولی خریداری می کنید، شرکت سازنده به شما خدمات و پشتیبانی میده
بابت پشتيباني در هر كجا بايد هزينه پرداخت شه! پشتيانياين سيستم ها رايگان نيست و سالانه يا ماهيانه بابت پشتيباني هزينه دريافت مي كنند. در صورتي كه انجمن رايگان هستش. البته ناگفته نمونه كه تيم جوملافارسي بين ساير سيستم هاي مديريت محتوا از پشتيباني و مستندات بسيار بيشتري برخوردار هست
خدماتی که روی جوملا داده میشه رایگان نیست
اكثر خدمات رايگان هستش! بيشترين هزينه رو گفتم كه چقدر هست بابت چه افزونه اي. تعدادي ازافزونه ها تجاري هستند و اكثراً هم قيمت بالايي ندارند و درصورتي كه قيمتشون بالا باشه، هزينه ي طراحي سايت با اون افزونه بسيار بالاتر هست!
پلتفرم جوملا به گونه اي ساخته شده كه امكان ساخت افزونه براي اون راحت باشه. رفرنس هاي خوبي مثل docs.joomla.org يا docs.joomlafarsi.com مي تونه شما رو توي بخش هاي زيادي كمك كنه
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از safajuy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-

نوشته اصلی توسط
mersad
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دروود
در انجمن ما ماهیگیری یاد میدهیم نه خوردن ماهی ! که البته خیلی از دوستان با این مورد مشکل دارند !!!
قشنگ بود جناب مرصاد عزیز
سهوا یا عمدا
به هرحال خوب یک ضرب المثل ظنز ساختید
در جواب دوسنمون هم من یک مطلب گفته باشم :
دوست عزیز اگر شما با جوملا این پروزه را انجام بدین
بیشتر از صاحبکار اتان شما منفعت خواهید برد و علاوه بر اینکه دستمزد از ایشون دریافت میکنید خودتون هم به علمی مسلط خواهید شد
و ان شاءالله خود شما در اینده عین همون پروزه که قراره بخرید تولید و جزء فروشندگان ان محصول خواهید بود
ولی اگر اون محصول رو بخرید هیچ پیشرفتی نخواهید داشت و یک کارمند معمولی که اجازه نشان دادن خلاقیت اش رو نداره خواهید بود
معمولا صاحبکارها (تو هر شغلی )پس از اینکه یک کارشناسی کارها رو براشون روبراه میکنه یکی از اقوام یا یک فرد معمولی رو میزارن وردستش تا کار رو یادبگیره و در اولین فرصت کارشناس را مرخص کرده و توسط اون اشنا یا کارمند معمولی (بی اجر و مواجب ) و اطمینان از پشتیبانی فروشنده سیستم کارشون رو ادامه میدن و...
پس کاری بکنید که :
1- همیشه به شما وفادار باشند
2- روزی که ازونجا به هردلیل مرخص شدین غیر از حقوق چیزهای ارزشمندتری کسب کرده باشید
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از poonoodi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
علاقه مندی ها (Bookmarks)