[quote author=+[MOHAMADIZADEH]+ link=topic=4330.msg26508#msg26508 date=1169704949]
با سلام
تو انجمن سرچ میکردید پیدا جواب سوال خودتون رو پیدا میکردید
من خودم قبلا همچین سوالی کرده بودم.

[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

یا حق
[/quote]



با سلام و تشکر از شما

((((اون لینکی که گذاشته بودید - من خودم توش نظر داده بودم))))
مشکل من مثل مشکل شما نیست . من با کد امنیتی هنگام ثبت نام مشکلم حل شده بود ولی برای ارسال """پیام خصوصی""" هم کد امنیتی وجود داره که فقط در هنگامی که یک کاربر قصد ارسال پیام را دارد نمایش داده میشود و برای مدیر سایت نمایش داده نمیشود . کد فوق بعد از مدتی غیر قابل استفاده میشود ( عکس داخل آن نمایش داده نمیشود ) .

این مشکل برای انجمن مامبولرن نیز وجود داشت که فکر کنم اصلاح شده . حالا میخواستم ببینم چطوری میشود این کد امنیتی را غیر فعال کرد ؟


با سپاس