-
جناب محسنی عزیز
بازهم ببخشید من فقط دیتابیس مطالب(jos-content) را بگیرم و کپی کنم یا همه پایگاه داده را بک آپ بگیرم
(وقتی پایگاه داده را میخواهیمexport کنیم میتوانیم همه گزینه ها را که اول همشون فکر میکنم پیشوند jos موجود هست export کنیم یا با انتخاب گزینه custom فقط یکی را انتخاب کنیم مثل همونjos-content )
جنابمحسنی حلال کنید قربان
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-14-2012 06:45 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
با سلام
گویا زحمت ما برای شما تازه اول راهه
من دیتا بیس جدید برای سایت جدید در همون هاست قبلیم که سایت اولیه هم توش بوده درست کردم
حالا من باید cms جولا 1.5 را روی هاست بریزم و استرکت کردم یا اینکه چون قبلا یه جوملا اونجا برای سایت قبلیم داشتم نیازی به این کار نیست
اگه نیاز هست من با کلیک روی file manager یه پنجره میاد که من باید یکی از اون خونه ها را تیک بزنم و روی GO کلیک کنم تا به صفحه ای وارد بشم و اونجا جوملا را آپلود و استرکت کنم حالا من کدوم خونه را تیک بزارم تا به صفحه درست وارد بشم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
آقا ممنون تا اینجا حل شد
به مشکل برخوردم ناگزیرم دوباره مزاحمتون بشم
با سپاس
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)