سلامنوشته اصلی توسط ALIREZA10025 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در مسیری که گفتم فایل my.ini رو باز کرده و این عبارت رو ویرایش کنید:
max_allowed_packet = 1M

سلامنوشته اصلی توسط ALIREZA10025 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در مسیری که گفتم فایل my.ini رو باز کرده و این عبارت رو ویرایش کنید:
max_allowed_packet = 1M
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)