نقل قول نوشته اصلی توسط ALIREZA10025 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلاممن این مسیر را رفتم ولی نمی دانم در آن پوشه چه چیزی را باید تغییر دهمبا سپاس
سلام

در مسیری که گفتم فایل my.ini رو باز کرده و این عبارت رو ویرایش کنید:
max_allowed_packet = 1M