-
با سلام در مورد این مطلب:
( ابتدا کل پوشه مربوط به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] خود را فشرده کنيد (در هر [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید])سپس آن را دانلود می*کنید.
آن را در ريشه فولدر wamp یعنی همان پوشه www در پوشه*ای به عنوان مثال joomla قرار می*دهید.)
منظور جوملای استرکت شده سایتم در root هاست هستش که بعد از نصب ، پوشه installtion را هم حذف کردیم دیگه؟
اگر منظور همینه لطفا بفرمائید وقتی در wamp قرار دادیمش باید استرکش هم بکنیم ؟
ودر wamp وقتی میخواهیم دیتا بیسی را import کنیم ارور کمبود فضا میده . چطور میتونیم این فضا را افزایش بدهیم
سپاس
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-21-2012 02:45 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
ALIREZA10025
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلام در مورد این مطلب:
(
ابتدا کل پوشه مربوط به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] خود را فشرده کنيد (در هر [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید])سپس آن را دانلود می*کنید.
آن را در ريشه فولدر wamp یعنی همان پوشه www در پوشه*ای به عنوان مثال joomla قرار می*دهید.)
منظور جوملای استرکت شده سایتم در root هاست هستش که بعد از نصب ، پوشه installtion را هم حذف کردیم دیگه؟
بله
اگر منظور همینه لطفا بفرمائید وقتی در wamp قرار دادیمش باید استرکش هم بکنیم ؟
بله
ودر wamp وقتی میخواهیم دیتا بیسی را import کنیم ارور کمبود فضا میده . چطور میتونیم این فضا را افزایش بدهیم
تنظیمات اش تو این مسیر است :
C:\wamp\bin\mysql\mysql5.1.36
سپاس
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
با سلاممن این مسیر را رفتم ولی نمی دانم در آن پوشه چه چیزی را باید تغییر دهمبا سپاس
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دوستان گرامی من حدود 2 هفته است که منتظر پاسخ اساتید گرامی هستم و متاسفانه کسی راهنمایی نمی فرماید و اگر دوباره درخواست جدید باز کنم که اخطار میگیرم
لطفا کمک بفرمائید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
ALIREZA10025
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلام در مورد این مطلب:
(
ابتدا کل پوشه مربوط به [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] خود را فشرده کنيد (در هر [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید])سپس آن را دانلود می*کنید.
آن را در ريشه فولدر wamp یعنی همان پوشه www در پوشه*ای به عنوان مثال joomla قرار می*دهید.)
منظور جوملای استرکت شده سایتم در root هاست هستش که بعد از نصب ، پوشه installtion را هم حذف کردیم دیگه؟
اگر منظور همینه لطفا بفرمائید وقتی در wamp قرار دادیمش باید استرکش هم بکنیم ؟
ودر wamp وقتی میخواهیم دیتا بیسی را import کنیم ارور کمبود فضا میده . چطور میتونیم این فضا را افزایش بدهیم
سپاس
لطفا پیغام خطای مربوطه را دقیقا بنویسید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
این ارور را میدهد
Error
No data was received to import. Either no file name was submitted, or the file size exceeded the maximum size permitted by your PHP configuration. See FAQ 1.16.
البته طبیعی است چون فکر کنم ظرفیت wamp پایین است چطور میتوانم ظرفیت آنرا بالا ببرم به این دلیل:
File to importLocation of the text file (Max: 2,048 KiB)
Character set of the file: armscii8 ascii big5 binary cp1250 cp1251 cp1256 cp1257 cp850 cp852 cp866 cp932 dec8 eucjpms euckr gb2312 gbk geostd8 greek hebrew hp8 keybcs2 koi8r koi8u latin1 latin2 latin5 latin7 macce macroman sjis swe7 tis620 ucs2 ujis utf8
Imported file compression will be automatically detected from: None, gzip, zip
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
ALIREZA10025
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
با سلاممن این مسیر را رفتم ولی نمی دانم در آن پوشه چه چیزی را باید تغییر دهمبا سپاس
سلام
در مسیری که گفتم فایل my.ini رو باز کرده و این عبارت رو ویرایش کنید:
max_allowed_packet = 1M
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)