سلام
من مراحل نصب plesk آپلود کردن فایل جوملا و extrac را انجام دادم. و تعریف دیتا بیس اما نمی دونم چه جوری جوملا را نصب کنم؟ چه آدرسی در مرورگر باید بگذارم؟ آدرس الکترونیکی که مال هاستینگه؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام
من مراحل نصب plesk آپلود کردن فایل جوملا و extrac را انجام دادم. و تعریف دیتا بیس اما نمی دونم چه جوری جوملا را نصب کنم؟ چه آدرسی در مرورگر باید بگذارم؟ آدرس الکترونیکی که مال هاستینگه؟ لطفا راهنمایی کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
خواهش میکنم قبل از طرح سوال در انجمن و دانشنامه جستجو کنید !
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
جناب آقای فیروزمندیان من این مراحل را طی کردم. این فایل آموزشی را خواندم. در لوکال برای نصب جوملا این آدرس را میزدیم:localhost/joomla..
در هاست باید چه آدرسی را وارد کنم.
سوال بنده این است!
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] دامنه/joomla
را می زنم. error page not found را می دهد
ویرایش توسط nadima : 05-16-2012 در ساعت 06:00 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
بستگی داره شما جوملا را کجا نصب کرده باشید
اگر در فولدری با نام joomla نصب کردید باید بنویسید : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] اگر مستقیما در ریشه نصب کرده باشید نیازی به نوشتن نام joomla نیست ...
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
جناب آقای فیروزمندیان من طبق فرمایش شما انجام دادم. این آدرس را زدم: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اما این صفحه را برایم آورد که عکسش را براتون گذاشتم
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
در این صورت شما جوملا را در ریشه نصب نکرده اید و در فولدر دیگریست که باید نام آن فولدر را در ادامه دامین خود بنویسید
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
راستش چون هاست من لینوکسی است به پشتیبانی رادکام زنگ زدم و اونها کار extract را انجام دادند چون در هاست لینوکس دسترسی نداشتم. یعنی اونها به درستی extract نکردند؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
احتمالا در کش مرورگرتون مونده ، کش مرورگر رو خالی کنید.
می تونید روی این لینک کلیک کنید و مراحل نصب رو مطابق آموزشی که در پست دوم داده شده ادامه بدید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)