سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: نصب جوملا در هاست plesk

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    281
    تشکر
    144
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال

    نصب جوملا در هاست plesk

    سلام
    من مراحل نصب plesk آپلود کردن فایل جوملا و extrac را انجام دادم. و تعریف دیتا بیس اما نمی دونم چه جوری جوملا را نصب کنم؟ چه آدرسی در مرورگر باید بگذارم؟ آدرس الکترونیکی که مال هاستینگه؟ لطفا راهنمایی کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال
    سلام

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    خواهش میکنم قبل از طرح سوال در انجمن و دانشنامه جستجو کنید !

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    281
    تشکر
    144
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    جناب آقای فیروزمندیان من این مراحل را طی کردم. این فایل آموزشی را خواندم. در لوکال برای نصب جوملا این آدرس را میزدیم:localhost/joomla..
    در هاست باید چه آدرسی را وارد کنم.
    سوال بنده این است!
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] دامنه/joomla
    را می زنم. error page not found را می دهد
    ویرایش توسط nadima : 05-16-2012 در ساعت 06:00 AM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال
    سلام

    بستگی داره شما جوملا را کجا نصب کرده باشید
    اگر در فولدری با نام joomla نصب کردید باید بنویسید : [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] اگر مستقیما در ریشه نصب کرده باشید نیازی به نوشتن نام joomla نیست ...


    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    281
    تشکر
    144
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    جناب آقای فیروزمندیان من طبق فرمایش شما انجام دادم. این آدرس را زدم: [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    اما این صفحه را برایم آورد که عکسش را براتون گذاشتم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6
    Admin
    تاریخ عضویت
    Dec 2005
    محل سکونت
    U.A.E
    نوشته ها
    13,222
    تشکر
    318
    تشکر شده 1,338 بار در 652 ارسال
    در این صورت شما جوملا را در ریشه نصب نکرده اید و در فولدر دیگریست که باید نام آن فولدر را در ادامه دامین خود بنویسید

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. کاربر مقابل از firoozmandan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  9. #7

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    281
    تشکر
    144
    تشکر شده 5 بار در 5 ارسال
    راستش چون هاست من لینوکسی است به پشتیبانی رادکام زنگ زدم و اونها کار extract را انجام دادند چون در هاست لینوکس دسترسی نداشتم. یعنی اونها به درستی extract نکردند؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #8
    Admin
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    I.R.IRAN
    نوشته ها
    2,630
    تشکر
    721
    تشکر شده 1,289 بار در 853 ارسال
    سلام

    احتمالا در کش مرورگرتون مونده ، کش مرورگر رو خالی کنید.
    می تونید روی این لینک کلیک کنید و مراحل نصب رو مطابق آموزشی که در پست دوم داده شده ادامه بدید.
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. نصب جوملا در plesk
    توسط bahmansadeghi در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.7 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-18-2011, 08:07 PM
  2. جوملا رو روی هاست plesk توی پوشه نصب کردم، سایت چه جوری بالا بیاد؟
    توسط no113 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.6 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 07-31-2011, 06:48 AM
  3. نصب جوملا در Plesk
    توسط persiaplus در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-23-2011, 02:16 PM
  4. نصب مامبور mambo 465 farsi روی کنترل پانل plesk 9.2 هاست ویندوز
    توسط goldskin در انجمن نصب مامبو فارسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 01-03-2010, 05:41 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •