نقل قول نوشته اصلی توسط hichkas [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در واقع میخوام بدونم یکی از سوالام اینه که چه طوری تو زیر منو بزارم مطلب؟
سلام

منظورتون نمايش يك مطلب خاص هست يامجموعه اي از مطالب يا نمايش بخش؟ كدومش مدنظرتون هست؟

و همين طور به مورادي كه گفته شده دقت كنيد:

احتمالا شما همه مطالب را بدون مجموعه انتخاب کرده اید
موفق باشيد