سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: برای هر دانلود کاربر باید پولیش رو پرداخت کنه

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2

    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    1,648
    تشکر
    170
    تشکر شده 805 بار در 630 ارسال
    با سلام

    از ترکیب AUP (آلفایوزرپوینت) و JDownload استفاده کنید.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. کاربر مقابل از jalal_iranian عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. نمایش منو برای هر کاربر
    توسط faraz_86 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-17-2012, 06:59 AM
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-04-2012, 09:30 AM
  3. صفحه‌ای مخصوص برای هر کاربر
    توسط DreamBox در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 08-31-2010, 10:31 AM
  4. از کجا باید فارسی ساز smf رو دانلود کنم
    توسط saman.khademi در انجمن نصب ، ارتقا و تبدیل SMF
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 11-29-2009, 06:41 PM
  5. یک صفحه برای هر کاربر
    توسط solymani در انجمن بخش کاربری مامبو فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 02-17-2007, 05:19 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •