-
پاسخ : تغيير نگارش مامبو 4.5.3h به نگارش 4.6.1 جديد
[size=10pt]سلام
از محمد آقاي عزيز و نوري گرامي كه خيلي در اين مورد وقت گذاشتند ممنون و متشكرم ولي آخر سر مشكل ارتقاء حل نشد !
چند ساعت پيش سايت روي هاست جديد هم قرار گرفت و گفتم شايد روي لوكال اين مشكل بوده و روي سرور نباشه، ولي اونجا هم دقيقاً همين مشكلات رو داشتم و كاري از پيش نرفت و در نتيجه از خير ارتقاء گذشتم.
اگر بخواهيم از نگارش جديد استفاده كنيم، مجبوريم اطلاعاتي رو كه به لوكال انتقال داديم رو مجددا دستي ببريم بالا و دوباره بچينيم و براي همين قرار شد با همه همكاران تصميمگيري كنيم كه حالا كه مجبوريم اطلاعات رو مجدداً ببريم بالا اين كار رو با نوك انجام بديم يا با mambo 4.6.1
چون اگر قرار باشه دفعه ديگه هم براي ارتقاء اين مشكل رو داشته باشيم، اين بار بسياري از اطلاعات رو ديگه نميتونيم منتقل كنيم مثل پيام كاربران و... كه اونوقت ميترسم صاحب سايت پوست همه ما رو يه جا بكنه 
البته با نوك سابقه كار داريم و در ارتقاء هم مشكلي تا به حال نداشتيم ولي از اونجايي كه شما دوستان اطلاعات فني بسيار بيشتري داريد خوشحال ميشم اگر نظرتون رو در اين مورد بفرمائيد.
گزينههاي قابل استفاده در حال حاضر براي اين سايت:
1 - نصب نوك و انتقال اطلاعات به آن
2 - نصب مامبو و انتقال اطلاعات به آن
3 - گذشتن از خير ارتقاء و بالا بردن همان نگارش قبلي با همان اطلاعات
تشكر
[/size]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
01-31-2007 09:31 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)