سلام
قالب كي 2 بيشتر توي قالبها گذاشته ميشه و طراحي قالب براي كي 2 حرفه اي تر از طراحي قالب براي جوملاست!
امكان تغيير حالت نوشتاري در k2 وجود داره ولي بايد به css و html و همچنين دستورات فراخوني k2 آشنايي كامل داشته باشيد
موفق باشيد

سلام
قالب كي 2 بيشتر توي قالبها گذاشته ميشه و طراحي قالب براي كي 2 حرفه اي تر از طراحي قالب براي جوملاست!
امكان تغيير حالت نوشتاري در k2 وجود داره ولي بايد به css و html و همچنين دستورات فراخوني k2 آشنايي كامل داشته باشيد
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)