سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: سوال در مورد کامپوننت کی 2

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2

    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    نوشته ها
    5,091
    تشکر
    0
    تشکر شده 2,056 بار در 1,618 ارسال
    سلام

    قالب كي 2 بيشتر توي قالبها گذاشته ميشه و طراحي قالب براي كي 2 حرفه اي تر از طراحي قالب براي جوملاست!

    امكان تغيير حالت نوشتاري در k2 وجود داره ولي بايد به css و html و همچنين دستورات فراخوني k2 آشنايي كامل داشته باشيد

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. کاربر مقابل از safajuy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. سوال در مورد کامپوننت ace SEF
    توسط composer در انجمن کامپوننت های جوملا 1.7 فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-29-2011, 04:12 PM
  2. سوال در مورد کامپوننت
    توسط mostafahnz در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-13-2011, 06:00 PM
  3. سوال در مورد کامپوننت Ace SEF
    توسط mohammadkiani در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 02-08-2011, 07:40 PM
  4. سوال در مورد کامپوننت CB
    توسط yal در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-30-2010, 07:28 PM
  5. سوال در مورد کامپوننت My Sms
    توسط soheylsoft در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 03-24-2010, 08:24 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •