-
دیتا بیس
سلام من چون از دیتا بیسم بک آپ نگرفتم و دوباره جوملای خودمو بارگذاری کردم توی دیتا بیسم یه سری فایلهای اضافی که مال کامپوننت های حذف شده بود رو حذف کردم عکسش رو هم گذاشتم حالا میخوام ببینم ایا مشکلی ایجاد میکنه یا نه ؟؟ و اینکه من هر کاری کردم توی قسمت مدیرت افزونه ها و نصب رفتم و اون کامپوننت رو زدم پلاگیناش مونده و حذف نمیشه البته فایلش توی هاست نیست فقط توی مدیریت افزونه ها و نصب هست چطوری باید اینا رو پاک کنم موقع پاک کزدن پیغام خطا میده و اینکه پاک کردن اون دیتا بیس های مربوز به کامپوننت های پاک شده ایا مشکلی ایجاد میکنه یا نه ؟؟؟؟؟؟؟
توی دیتا بیس گزینه دایره قرمز رنگ رو زدم و دیتا بیس مربوط به ار اس تیکت و کیونا انجمن سایت خودم رو پاک کردم ایا مشکلی ایجاد میکنه ایا این کار خوبه یا بد ؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
07-10-2012 10:49 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
علاقه مندی ها (Bookmarks)