دوست عزیز !
نیازی به ویرایش پستتون نبود ! همینجا اعلام میکردید پاسخ می دادیم !
اگه منظورتون ساختن دیتابیس هست ! باید توی همین صفحه ای که هستید بر روی عکس خونه (home) سمت چپ کلیک کنید تا برید به صفحه ساخت دیتابیس !
درضمن عنوان مناسب برای تاپیکتون انتخاب کنید ! xamp که نصب هست ! مشکل شما با phpmyadmin هست که میخواید دیتابیس بسازید و ...!
موفق باشید