ممنونم دوست عزیز ؛ خوب من این کار رو انام دادم . حالا این پوشه ای که ساخته میشه رو چکار کنم ؟ کجای سایت آپلود کنم ؟ اصلا باید آپلود کنم یا ری استور کنم ؟