-
سوال های من درباره ی جوملا 2.5.6
سلام
ببخشید من 2 تا سوال دارم البته درباره ی جوملا 2.5.6 دارم
1- من وقتی میزنم نمایش سایت، سایت به این صورت است
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
نه منوی اصلی داره نه ورود کاربران و...
میخواستم بپرسم مگه باید کاری انجام بدم تا درست بشه یا مدل همینطوری؟؟؟؟؟؟؟
اگه مدلش همینطوریه لطفا بگید باید چیکار کنم تا بشه مثل نسخه های قبلی؟؟؟؟؟؟؟
2- چطوری میشه جوملا 2.5.6 رو با ویبولتین 4.2.0 ست کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگه یه نفر به سوال های من پاسخ بده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
07-24-2012 06:36 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام دوست عزیز ؛
1 - خوب اول باید یک ماژول از نوع منو انتخاب کنید و مثلا نامش رو بگذارید منوی کاربری و اونو به موقعیت دلخواهتون منتسب کنید . اگر توی مدیریت منوهاتون ، منوی کاربری داشته باشید ، توی تنظیمات همین ماژول ، گفته کدوم منو رو میخواید توی این ماژول نمایش بدید ، منوی کاربری رو انتخاب میکنی .
2- شرمنده ، نمیدونم ، چون کار نکردم. دوستان انشاءالله راهنماییت میکنند .
موفق باشی .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
ببخشید میشه یکم وازه تر بگید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
خوب توصیه می کنم این کتاب رو بخونید
joomlafarsi.com/book
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از sahama عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
افزونه ها > مدیریت ماژول ها > جدید > منو
حالا ، جلوی فیلد «موقعیت نمایش ماژول» ، با زدن دکمه «انتخاب موقعیت» ، موقعیت مناسب و دلخواهتون رو انتخاب کنید .
لیست کشویی حال ==> منتشر شده .
از سمت راست تصویر :: لیست کشویی انتخاب منو ==> منوی کاربری .
اگر بازهم نیازی به توضیح بود ، بگید . منتها دیگه مرحله به مرحله و کاملا واضح گفتم . موفق باشید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-

نوشته اصلی توسط
mohammad973
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
افزونه ها > مدیریت ماژول ها > جدید > منو
حالا ، جلوی فیلد «موقعیت نمایش ماژول» ، با زدن دکمه «انتخاب موقعیت» ، موقعیت مناسب و دلخواهتون رو انتخاب کنید .
لیست کشویی حال ==> منتشر شده .
از سمت راست تصویر :: لیست کشویی انتخاب منو ==> منوی کاربری .
اگر بازهم نیازی به توضیح بود ، بگید . منتها دیگه مرحله به مرحله و کاملا واضح گفتم . موفق باشید .
ممنون از کمکت. ولی اینکاری که تو گفتی من انجام دادم و فقط یه تب اومد بالای صفحه ی ولی من میخوام مثلا اینطوری بشه
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
البته این عکس مال جوملای 1.5.26 هست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
فکر کنم منظورت منوی های سمت راست و چپ باشه . من این قالب رو ندارم ؛ اول تست کنید ببینید که این موقعیت ها (right و left) توی قالب وجود داره ؟ اگر داره ، راهش همونه که گفتم . اگر نداره ، توی دانشنامه جوملا یا همین انجمن ، آموزش درباره افزودن موقعیت های جدید به قالب هست . سرچ کنید و اجرا کنید .
ویرایش توسط mohammad973 : 07-24-2012 در ساعت 10:25 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
علاقه مندی ها (Bookmarks)