سلام دوست عزیز ؛
1 - خوب اول باید یک ماژول از نوع منو انتخاب کنید و مثلا نامش رو بگذارید منوی کاربری و اونو به موقعیت دلخواهتون منتسب کنید . اگر توی مدیریت منوهاتون ، منوی کاربری داشته باشید ، توی تنظیمات همین ماژول ، گفته کدوم منو رو میخواید توی این ماژول نمایش بدید ، منوی کاربری رو انتخاب میکنی .
2- شرمنده ، نمیدونم ، چون کار نکردم. دوستان انشاءالله راهنماییت میکنند .
موفق باشی .





علاقه مندی ها (Bookmarks)