سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: سوال های من درباره ی جوملا 2.5.6

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    240
    تشکر
    62
    تشکر شده 90 بار در 76 ارسال
    سلام دوست عزیز ؛
    1 - خوب اول باید یک ماژول از نوع منو انتخاب کنید و مثلا نامش رو بگذارید منوی کاربری و اونو به موقعیت دلخواهتون منتسب کنید . اگر توی مدیریت منوهاتون ، منوی کاربری داشته باشید ، توی تنظیمات همین ماژول ، گفته کدوم منو رو میخواید توی این ماژول نمایش بدید ، منوی کاربری رو انتخاب میکنی .

    2- شرمنده ، نمیدونم ، چون کار نکردم. دوستان انشاءالله راهنماییت میکنند .
    موفق باشی .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. سوال درباره پکیج جوملا
    توسط Mostafa3D در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-13-2011, 05:22 AM
  2. سوال درباره ی قالب جوملا
    توسط Alireza-Afshar در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-17-2011, 09:12 PM
  3. سوال درباره انجمن ساز های مختلف جوملا
    توسط alireza ab در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-12-2011, 07:39 PM
  4. سوال درباره کد های امنیتی
    توسط jbasoft در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-05-2008, 05:58 AM
  5. سوال های مامبویی من
    توسط manic در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-31-2008, 05:22 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •